BODY LOVE! WAKACJE Z TERAPIĄ TAŃCEM I RUCHEM. WARMIA, 21-25.08.2019

“Dobrze było pozwolić sobie na swobodę, luz bez ograniczeń, na własną kreację w obecności obcych, ale bliskich ludzi”. Kasia
„Warsztaty pozwalające w stosunkowo krótkim czasie na dotarcie do głębin świadomości, tożsamości i doświadczania stopniowego zanurzania się we własnym ciele”. ”Zobaczyłam ile radości płynie z pracy z ciałem, ile też ciało może nam powiedzieć o sobie, o ile łatwiej wyrazić siebie ruchem.” Paulina. „.Zobaczyłam siebie i innych zupełnie inaczej, w nowy sposób. Zwolniłam, uspokoiłam oddech, odpoczęłam.” Lucyna

Słowa uczestników naszych poprzednich letnich warsztatów, najlepiej oddają to, do czego chcemy Cię zaprosić. A zapraszamy Cię na do poruszonych wakacji, które tak naprawdę są przestrzenią do zatrzymania się, oddechu, pobyciu ze sobą i z innymi w akceptujący, regenerujący i twórczy sposób. Każdy dzień będziemy zaczynać od spotkania z własnym ciałem, szukając jego przyjemności, swobody, integracji. Następnie 2,5-godzinne warsztaty terapii tańcem i ruchem, poświęcone tematowi, który wspólnie wybierzemy. W poprzednich edycjach przyglądaliśmy się m.in relacji z ciałem, potrzebom, temu co regeneruje, a co męczy, strategiom wchodzenia w kontakt i budowania relacji, emocjom. Pracowaliśmy ze snami i opowieściami. Ożywialiśmy zmysły i budziliśmy kreatywność w kontakcie z przyrodą. Wieczory spędzimy pod przymkniętymi powiekami w Ruchu Autentycznym.

Będzie także czas na odpoczynek i korzystanie z dobrodziejstw otaczającej natury. Gościć nas będzie położony wśród warmińskich łąk i lasów piękny ośrodek, który będzie do naszej wyłącznej dyspozycji. Wyobraź sobie leżenie na hamaku, masaż na świeżym powietrzu (tak, można zamówić SPA wędrowne!), zbieranie papierówek w sadzie, pływanie w oddalonym o 4 km jeziorze, wizytę na słynnym na całą Polskę Lawendowym Polu, zakup koronkowej biżuterii, jazdę konno i wiele innych przyjemności, które oferuje zagłębie artystyczno-duchowe, jakim jest pobliskie Nowe Kawkowo. Nasze ciała odżywiać będziemy zdrowym i pysznym wegetariańskim jedzeniem.

DLA KOGO?

Zapraszamy cię bez względu na twoje doświadczenie z terapią tańcem i ruchem czy kondycję fizyczną. Pracujemy tak, aby każdy mógł rozpocząć ruchowe poszukiwania z szacunkiem i ciekawością dla swoich istniejących już zasobów. Jeśli terapia tańcem i ruchem jest w kręgu twoich zawodowych zainteresowań, zabierzesz ze sobą zaświadczenie o 27 godzinach pracy warsztatowej.

METODY WARSZTATOWE:

Terapia Tańcem i Ruchem:kreatywne stosowanie ruchu jako indywidualnej ekspresji osobowości i przeżywanych stanów
Ruch Autentyczny: ruchowa medytacja, zanurzenie w “tu i teraz”
Praktyka Laban/Bartenieff: doświadczanie różnych jakości, elementów ruchu i ich wpływu na myśli, decyzje, postrzeganie, wzmacnianie połączeń w ciele i tworzenie bardziej wspierających wzorów ruchu.
………….

PLAN:

Dzień 1 (21.08.2019)
Od 15.00 do 16.00 zakwaterowanie
16.00 – 18.30 warsztaty metodami terapii tańcem i ruchem
18.30 – kolacja
20.00 – 21.15 Ruch Autentyczny

Dzień 2, 3, 4
od 8.45 – śniadanie
9.45-10.30– doświadczenia pogłębiające świadomość ciała
10.45– 13. 15 warsztaty metodami terapii tańcem i ruchem
13.30 obiad
Czas wolny
18.00 – kolacja
19.00- 20.30 – Ruch Autentyczny / czwartego dnia Free Dance, czyli taneczna podróż przez różne rytmy.

Dzień 5
Od 8.45 śniadanie
9.45-11.00 doświadczenia pogłębiające świadomość ciała
11.15-13.15 warsztaty metodami terapii tańcem i ruchem
13.30 obiad
Do 15-tej wyjazd

MIEJSCE:

INWESTYCJA:

Warsztaty – 690 zł przy wpłacie całej sumy do 25 czerwca lub przy zapisach wspólnych. Pozostałe osoby po tym terminie 760 zł. Zaliczka rezerwująca miejsce wynosi 350 zł i jest zwrotna w przypadku rezygnacji z udziału do 31 lipca.
Wpłaty przyjmujemy na konto: IBA Izabela Guzek ING Bank Śląski 56 1050 1025 1000 0090 6550 3360.
Pobyt i wyżywienie – 760 zł płatne na miejscu. Wyżywienie obejmuje wegetariańskie śniadanie, obiad, kolację. Dodatkowo do dyspozycji przez cały dzień kawa, herbata i zioła.